2009年3月27日 星期五

一口氣英語--1

. 2009年3月27日 星期五

1-1Great to see you.
Great to see you. 很高興見到你.
So good to see you. 看見你真好.
What’s going on? 有什麽事發生?
What’s up today? 今天有什麽計劃?
What are you doing? 你今天要做什麽?
Anything exciting? 有沒有什麽好玩的事?
You look great. 你看起來很棒.
You look high-spirited. 你看起來精力充沛.
You look like you’re ready for anything.
你看起來已經準備好任何事.
1-2 Great class. (1)
Great class. 好棒的一課.
Thank you, teacher. 老師,謝謝你.
You are the best. 你最棒.
I like your class. 我喜歡上你的課.
I learn so much. 我學到好多東西.
You can really teach. 你真是會教.
You’re interesting. 你真有趣.
You make it fun. 你上課很風趣.
You’re a terrific teacher.你教得很棒.



1-3 Great class (2)
You’re an excellent teacher.你是個很棒的老師.
Your material is great. 你的教材真好.
Your methods are useful. 你的方法很有用.
You’re never dull. 和你在一起絕不會無聊.
You’re full of pep. 你充滿活力.
You keep us on our toes. 你讓我們專心上課.
I like your teaching. 我喜歡上你的課.
I like your style. 我喜歡你的方式.
You do a good job. 你教得真好.
1-4 You’re doing fine.
You’re doing fine. 你做得很好.
You got it. 你知道該怎麽做.
Keep on going. 再接再勵,繼續努力.
That’s the way. 你的做法對.
That’s how to do it. 就是這麽做.
Don’t change a thing. 不要改變.
Keep working hard. 繼續努力.
Keep doing great. 繼續好好地做.
Keep on doing what you are doing.
繼續做你現在正在做的事情.
1-5 Let’s go.
Let’s go. 我們走吧.
Let’s jet. 我們走吧.
Let’s get out of here. 我們離開這裏吧.
Where are you going? 你要去哪里?
Are you heading home? 你要回家嗎?
Want to get a bite to eat? 要不要去吃點東西?
I’m hungry. 我餓了.
I could use a snack. 我有點想吃點心.
Let’s go eat. 我們去吃吧.
1-6 Let’s grab a bite.
Let’s grab a bite. 我們去吃點東西吧.
What do you like? 你喜歡什麽?
What do you feel like eating? 你想要吃什麽?
You choose. 你選擇.
You decide. 你決定.
What do you recommend? 你推薦什麽?
How bout McDonald’s? 你覺得麥當勞怎麽樣?
It’s fast and convenient. 它又快又方便.
What do you think? 你覺得如何.
1-7 I’ll have a Big Mac.
I’ll have a Big Mac. 我要一個麥香堡.
I’ll have a small fries. 我要一份小薯條.
And a large Coke, please. 我要一杯大杯可口可樂.
I’d like a milk shake. 我要一杯奶昔.
Make it strawberry. 要草莓口味的.
That’ll be for here. here. 要在這裏吃.
Can I have extra ketchup? 我可以多要一些蕃茄醬嗎?
Can I have more napkins? 我可以多要一些紙巾嗎?
Thank you. 謝謝你.


相關文章:

0 意見:

張貼留言