2009年3月27日 星期五

一口氣英語--2

. 2009年3月27日 星期五

1-8 This is delicious.
Mmmmm. Mmmmm. 嗯!嗯!
This is delicious. 真好吃.
This tastes great! 真是可口!
I love it. 我太喜歡了.
The flavor is awesome. 味道真棒.
It’s out of this world. 太棒了.
It’s mouth-watering. 真是好吃.
I can’t get enough. 我欲罷不能.
I could eat this all day.太好吃了,我不會吃膩.
1-9 I’m full.
I’m full. 我吃飽了.
I’m stuffed. 我吃得很飽.
I can’t eat another bite. 我一口也吃不下了.
I ate too much. 我吃太多了.
I need a rest. 我需要休息一下.
I need to take it easy. 我需要輕鬆一下.
I’ll gain weight. 我會變胖.
I’ll get fat. 我會變肥.
I need to walk it off. 我需要散散步來消耗.
1-10 Let’s go for a walk.
Let’s go for a walk. 我們去散步吧.
Let’s get exercise. . 我們去做些運動.
A walk would do us good. 散步對我們有好處.
Walking is great. 散步很棒.
Walking is healthy. 散步有益健康.
It’s the best exercise there is.散步是最好的運動.
Where shall we go? 你說我們去哪里?
Any place in mind? 你有沒有想到任何地方?
I’ll follow you anywhere. 我願意跟你去任何地方.


1-11 I need to go home.
I’m beat. 我好累.
I’m bushed. 我很累.
I’m exhausted. 我累死了.
I need to go home. 我必須回家.
I need to get back. 我必須回去.
I can’t stay. 我不能留下來.
I have things to do. 我有事情要做.
I have to go. 我得走了.
Let’s call it a day. 我們今天到此爲止.
1-12 I’m home.
I’m home. 我回來了.
Home, sweet home. 家,甜蜜的家!
There’s no place like home.沒有一個地方比得上家.
I had a great day. 我今天過得很愉快.
Everything went right for me.我每件事都很順利.
Today is really my day. 我今天運氣真好.
It’s been a long day. 今天真是漫長的一天.
I did so much. 我做了很多事.
I learned a lot. 我學到了很多.

2-1 I’m having a party
I’m having a party. 我要舉辦宴會.
It’s Friday night. 時間是星期五晚上.
I want you to come. 我希望你能來.
You’re invited. 我邀請你來.
Are you freer? 你有空嗎?
Can you make it? 你能來嗎?
You gotta be there. 你一定要來.
You gotta show up. 你一定要出現.
It won’t be the same without you .沒有你就不一樣了.
2-2 I’m looking for a mall
Excuse me sir. 先生,打擾一下.
I’m looking for a mall. 我正在找購物中心.
Is there a mall around here? 這附近有購物中心嗎?
I’m new here. 我對這裏不熟.
I don’t have a clue. 我對這裏一無所知.
Can you tell me where it is ? 你能告訴我在哪里嗎?
Do you live here? 你住在這裏嗎?
Do you know this area? 你對這個地區熟嗎?
Any shopping center will do. 任何購物中心都可以.
2-3 I’m looking for a pen.
I’m looking for a pen.   我要找一支筆;我想買一支筆.
I want a ballpoint pen.   我要買一支圓珠筆.
Do you have any good ones? 你們有沒有什麽好的?
What’s on sale?       有什麽特價品?
What’s your best buy?   買什麽最划算?
Do you have any specials?你們有沒有什麽特價品?
I like this!        我喜歡這個;我想要這個!
I’ll take it!       我要買這個!
How much is it?      這個多少錢?



相關文章:

0 意見:

張貼留言